Zbigniew Sosnowski laureatem plebiscytu BrandMe CEO magazynu „Forbes”

Prezes KROSS Zbigniew Sosnowski laureatem plebiscytu BrandMe CEO magazynu „Forbes”

Właściciel i założyciel największej polskiej firmy rowerowej KROSS S.A, Zbigniew Sosnowski, znalazł się w prestiżowym gronie 12 prezesów polskich spółek z najsilniejszą marką osobistą. Został doceniony m.in. za autentyczność, ciężką pracę, przemyślaną strategię rozwoju, skuteczny sposób zarządzania i charyzmę.

 

To pierwsza edycja plebiscytu BrandMe CEO magazynu „Forbes”, którego celem jest wyróżnienie polskich biznesmenów z najsilniejszymi cechami, składającymi się na ich markę osobistą. Listę 12 laureatów ułożyła konkursowa kapituła, złożona z przedstawicieli firmy doradczej PwC, sektora bankowego, rektora Akademii Leona Koźmińskiego prof. Witolda Bieleckiego i redaktora naczelnego „Forbesa” Pawła Zielewskiego. Pod uwagę wzięto szefów firm – liderów rynku, zarządzających swoimi przedsiębiorstwami od co najmniej 3-5 lat. Wśród laureatów znalazł się Zbigniew Sosnowski, prezes i założyciel firmy KROSS z siedzibą w Przasnyszu.

 

O tym kto trafił do grona wyróżnionych prezesów zadecydował szereg kryteriów, a z pierwotnej listy 30 ostatecznie wybrano m.in. autentyczność, styl zarządzania, relacje z rynkiem, własnymi pracownikami oraz radą nadzorczą, strategię zarządzania i szczyptę osobistej charyzmy. Członkowie kapituły podkreślają, że marka osobista to coś znacznie więcej niż tylko umiejętność kreowania dobrego wrażenia, ale cała historia wiążąca się z daną osobą, uczciwość i spełniona obietnica hołdowania konkretnym wartościom, a także osiąganie konkretnych rezultatów. I to zarówno w biznesie oraz w życiu osobistym, gdyż te dwa światy przenikają się ze sobą. Zdaniem kapituły plebiscytu BrandMe CEO dobry prezes musi wykazywać się silnym charakterem, wyraźną wizją rozwoju i pasją, którą potrafi zarażać swoich pracowników.

 

Marka KROSS S.A. istnieje od 1990 r., zatrudnia około 550 osób i jest w tej chwili liderem polskiego rynku. Firma ma w swojej ofercie wiele modeli o różnym przeznaczeniu – górskich, szosowych, turystycznych, elektrycznych, miejskich i dla dzieci, a także rozbudowaną gamę akcesoriów rowerowych. Łączna produkcja to około 300 tys. rowerów rocznie, eksportowanych do ponad 40 krajów.

Powiązane posty

Zostaw komentarz